Generowanie Leadów
Czas trwania:

Celem warsztatu jest przygotowanie handlowców do rozpoczynania procesów sprzedażowych poprzez aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedażowych.

Korzyści:

  • Wypracowanie strategii pozyskiwania nowych szans sprzedażowych
  • Efektywne angażowanie zasobów do potencjału potencjalnego Klienta
  • Rozbudowanie źródeł pozyskiwania nowych szans sprzedażowych

Sales pipeline

  • Od leada do sprzedaży
  • Idea sales pipeline
  • Szacowanie szans sprzedażowych

Pozyskiwanie leadów

  • Generowanie leadów online i offline.
  • „Generowanie leadów online” z wykorzystaniem dostępnych informacji w Internecie i serwisach społecznościowych”
  • „Nawiązywanie kontaktów na targach i innych branżowych wydarzeniach”

Klasyfikacja leadów

  • Klasyfikacja leadów „zainteresowanie-dopasowanie”
  • „Wywiad telefoniczny”
  • Poszukiwanie obszarów

Nadawanie priorytetów

  • Zarządzanie czasem handlowca poprzez nadawanie priorytetów poszczególnym leadom.
  • Matryca „Możliwość wygranej-chęć wygranej”

List personalny

  • Różnice między listem personalnym a ofertą handlową
  • List personalny jako powód późniejszego telefonu do klienta (eliminowanie „zimnych kontaktów”)
  • „Tworzenie zainteresowania kontaktem”

Telefoniczne umawianie spotkań

  • Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnym klientem, których celem jest umówienie spotkania.
  • Sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami i wymówkami klienta.
  • Wywoływanie zainteresowania (haki sprzedażowe)
  • Selekcja informacji podczas rozmowy
  • Budowanie pretekstu do spotkania

Jak pracujemy

Dziękujemy za zaufanie!

 

Uczestników szkoleń

Zadowolonych Klientów

Trenerów i konsultantów

Lat w Polsce