Generowanie Leadów
Czas trwania:

Celem warsztatu jest przygotowanie handlowców do rozpoczynania procesów sprzedażowych poprzez aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedażowych.

Korzyści:

  • Wypracowanie strategii pozyskiwania nowych szans sprzedażowych
  • Efektywne angażowanie zasobów do potencjału potencjalnego Klienta
  • Rozbudowanie źródeł pozyskiwania nowych szans sprzedażowych

Sales pipeline

  • Od leada do sprzedaży
  • Idea sales pipeline
  • Szacowanie szans sprzedażowych

Pozyskiwanie leadów

  • Generowanie leadów online i offline.
  • „Generowanie leadów online” z wykorzystaniem dostępnych informacji w Internecie i serwisach społecznościowych”
  • „Nawiązywanie kontaktów na targach i innych branżowych wydarzeniach”

Klasyfikacja leadów

  • Klasyfikacja leadów „zainteresowanie-dopasowanie”
  • „Wywiad telefoniczny”
  • Poszukiwanie obszarów

Nadawanie priorytetów

  • Zarządzanie czasem handlowca poprzez nadawanie priorytetów poszczególnym leadom.
  • Matryca „Możliwość wygranej-chęć wygranej”

List personalny

  • Różnice między listem personalnym a ofertą handlową
  • List personalny jako powód późniejszego telefonu do klienta (eliminowanie „zimnych kontaktów”)
  • „Tworzenie zainteresowania kontaktem”

Telefoniczne umawianie spotkań

  • Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnym klientem, których celem jest umówienie spotkania.
  • Sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami i wymówkami klienta.
  • Wywoływanie zainteresowania (haki sprzedażowe)
  • Selekcja informacji podczas rozmowy
  • Budowanie pretekstu do spotkania

Coachingowy styl przywództwa

Celem szkolenia jest zainspirowanie menedżerów do wykorzystania do zarządzania zespołami doświadczeń płynących min. ze sportu i pracy trenerów sportowych.
Warsztat pokazuje metody i korzyści z coachingowego podejścia do zarządzania, a także ograniczenia tego podejścia.

czytaj dalej

Budowanie zaangażowania zespołu i pracowników – 2 dni

Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy związanej z uwarunkowaniami, które leżą u podstaw zaangażowania pracowników. Jest to także okazja do wymiany doświadczeń oraz osobistej refleksji dotyczącej potrzebnych działań ukierunkowanych na utrzymanie bądź podniesienie poziomu zaangażowania pracowników.

czytaj dalej

Jak pracujemy

Dziękujemy za zaufanie!

 

Uczestników szkoleń

Zadowolonych Klientów

Trenerów i konsultantów

Lat w Polsce