TERMIN SZKOLENIA: 25-26.09.2023
MIEJSCE SZKOLENIA: Profi-Lingua, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań
CATERING W CENIE SZKOLENIA: przerwa kawowa, lunch
Koszt udziału w kursie First Time Manager wynosi 1 880 PLN netto od 1 uczestnika.
Cena obejmuje:
- 16 godzin warsztatowych
- Materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej
- 4 zadania wdrożeniowe
- Action Plan 100 dni
- Opiekę Opiekuna Merytorycznego oraz Koordynatora projektu po stronie Demos Polska
- Certyfikat ukończenia First Time Manager
Koszt indywidualnej konsultacji 1h po realizacji zadań wdrożeniowych i Action Plan 100 dni – maksymalnie do 30 dni po zakończeniu szkolenia wynosi 800 PLN netto od 1 uczestnika (online).
First Time Manager jest praktycznym kursem przygotowanym z myślą o nowo mianowanych menedżerach.
W ramach 4 modułów tematycznych dostarczamy wiedzę i umiejętności niezbędnych od pierwszego dnia pełnienia nowej roli menedżera. Podczas realizacji zadań wdrożeniowych przygotowujemy uczestników do najtrudniejszych sytuacji i wyzwań, związanych z budowaniem swojego autorytetu, ustalania zasad współpracy, a także bieżących aktywności menedżerskich
Moduł 1 Rola i funkcje menedżera, efektywna komunikacja.
- Budowanie autorytetu nowo mianowanego menedżera
- Funkcje kierownicze oraz style zarządzania
- Komunikacja interpersonalna
- Zasady funkcjonowania zespołu oraz expose szefa
Moduł 2 Wyznaczanie oraz delegowanie zadań
- Wyznaczanie zadań i określanie wskaźników sukcesu
- Formułowanie i komunikowanie celów podwładnym pracownikom
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności
- Rozwijanie kompetencji podwładnych
Moduł 3 Zarządzanie zespołem
- Udzielanie oraz przyjmowanie feedbacku
- Korygowanie zachowań w oparciu o wskaźniki sukcesu
- Konstruktywna krytyka
- Motywowanie pracowników „push & pull factors”
Moduł 4 Rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji.
- Kreatywne rozwiązywania problemów
- Metody podejmowania decyzji (indywidualne oraz zespołowe)
- Role menedżera w rozwiązywaniu konfliktów w podległym zespole
- Trudne sytuacje w zespole
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy realizują zadania wdrożeniowe, które bezpośrednio nawiązują do ich bieżących zadań i obowiązków menedżerskich. Wszystkie zadania wdrożeniowe realizowane są w oparciu o realne sytuacje i wyzwania przez co istotnie wzmacniają oraz utrwalają umiejętności nabyte podczas kursu First Time Manager.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: anna.sojka@demos.pl