Wsparcie telefoniczne jest autonomiczną usługą dedykowana dla pracowników wymagających wsparcia psychologicznego w trudnych sytuacjach.
Beneficjantom programu zostanie umożliwiony kontakt telefoniczny z doświadczonym psychologiem/coachem, w celu uzyskania pomocy w trudnych sytuacjach życiowych i zawodowych oraz stanach kryzysowych (kryzysy depresyjne, załamania nerwowe, utrata osoby bliskiej, stany lękowe)
Usługa jest realizowana w systemie dyżurów telefonicznych w ramach wykupionego pakietu godzin oraz ustalonego harmonogramu lub w ramach doraźnej pomocy.
Problemy zawodowe:
- Niepewność związana z kryzysem oraz jego skutkami.
- Relacje między współpracownikami w czasie intensywnych zmian wywołanych pandemią wirusa COVID-19
- Zjawiska dotyczące mobbingu
- Zarządzanie konfliktami i zarządzanie emocjami.
- Dostosowanie do zmian w miejscu pracy.
- Zwalnianie pracowników
- Nadmierny stres z wiązany z pracą.
Kwestie osobiste:
- Niepokój lub depresja.
- Radzenia sobie ze stresem.
- Smutek po starcie osoby bliskiej.
- Niska samoocena.
- Nadużywanie substancji psychoaktywnych.
- Problemy z hazardem.
Problemy rodzinne:
- Równowaga między pracą, a życiem prywatnym.
- Obawy dotyczące dzieci.
- Kwestie związane z relacjami.
- Rodzicielstwo i problemy związane z rodzicielstwem.
- Separacja i rozwód.
- Przemoc domowa