Coaching handlowy w terenie jest doskonałym narzędziem wspierającym handlowców, którzy z jakiegoś powodu nie osiągają zakładanych celów sprzedażowych.
Podczas jednego dnia pracy wspólnie z doświadczonym konsultantem Demos Polska realizowane są wspólne wizyty u klientów w terenie. Podczas wspólnych spotkań powstaje mapa kompetencji oraz zachowań, które wymagają poprawy lub dalszego rozwoju. Każdy dzień coachingu w terenie kończy się wypracowaniem przez handlowca wspólnie z konsultantem indywidualnego planu działania dla regionu sprzedażowego lub konkretnej grupy klientów. Minimalna ilość wspólnych spotkań handlowych w ciągu dnia wynosi odpowiednio: 2 (B2B), 5 (FMCG).
Kto skorzysta najwięcej?
- nowi handlowcy w zespole handlowym
- handlowcy, którzy wymagają dodatkowego wsparcia ze względu na trudny region handlowy
- handlowcy przygotowujący się do trudnych wizyt handlowych
- handlowcy wykazujący oznaki wypaleni zawodowego
- handlowcy, którzy dostają „ostatnią szansę”
- menedżerowie sprzedaży (coaching menedżerski)