Sprzedaż

 

Zamykanie sprzedaży

Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników do rozpoznawania i wykorzystywania sygnałów gotowości klientów do dokonania zakupu. Korzyści: Nabycie umiejętności prezentowania oferty językiem korzyściRozpoznawanie sygnałów gotowości do zakupuUmiejętne stosowanie...

czytaj dalej

Taktyka rozmowy handlowej

Celem warsztatu jest przygotowanie handlowców do prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej w oparciu o informacje dot. realnych potrzeb Klienta. Korzyści: Rozpoznawanie typów osobowościowych KlientówPoznanie różnych strategii rozmów z KlientamiUmiejętne dostosowywanie...

czytaj dalej

Negocjacje handlowe

Celem warsztatu jest zrozumienie procesu negocjacji handlowych, jego etapów i możliwości z niego wynikających. Korzyści: Uświadomienie sobie mocnych i słabych stron w obszarze negocjacji handlowychPoznanie narzędzi negocjacyjnych adekwatnych do każdej fazy...

czytaj dalej

Generowanie Leadów

Celem warsztatu jest przygotowanie handlowców do rozpoczynania procesów sprzedażowych poprzez aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedażowych. Korzyści: Wypracowanie strategii pozyskiwania nowych szans sprzedażowychEfektywne angażowanie zasobów do potencjału...

czytaj dalej