Taktyka rozmowy handlowej
Czas trwania:

Celem warsztatu jest przygotowanie handlowców do prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej w oparciu o informacje dot. realnych potrzeb Klienta.

Korzyści:

  • Rozpoznawanie typów osobowościowych Klientów
  • Poznanie różnych strategii rozmów z Klientami
  • Umiejętne dostosowywanie oferty do realnych potrzeb Klienta
  • Nabycie umiejętności budowania wartościowych relacji

Komunikacja w sprzedaży- typy osobowości

  • Jak dostosować swoje zachowanie do typu zachowania Klienta na poszczególnych etapach rozmowy handlowej?
  • Jak zwiększać skuteczność działań handlowca w poszczególnych fazach kontaktu handlowego w odniesieniu do typologii zachowań?
  • Typologia zachowań a techniki stosowane na poszczególnych etapach sprzedaży
  • Jakimi motywami kierują się ludzie podejmując decyzje o zakupie?

Taktyka rozmowy z klientem na wczesnym etapie budowania kontaktu

  • Rozmowa z klientem, który obecnie nie dostrzega swoich potrzeb związanych ze współpracą, lecz z punktu widzenia firmy jest bardzo atrakcyjnym klientem.
  • Budowania dobrych relacji z atrakcyjnymi klientami, którzy są zadowoleni ze swoich obecnych dostawców.
  • W jaki sposób rozmawiać o firmie klienta?
  • Jak rozmawiać o konkurencji?
  • W jaki sposób zachować dobry kontakt nawet, gdy nie doszło do sprzedaży?

Otwarcie rozmowy handlowej

  • Zdobywanie osobistego zaufania
  • Budowanie zainteresowania
  • „Nawiązanie wysokiej jakości relacji z nowym klientem”

Analiza potrzeb

  • Pozyskiwanie informacji na temat sytuacji, oczekiwań oraz potrzeb klienta.
  • kontrolowania przebiegu rozmowy poprzez zadawania właściwych pytań klientowi.
  • Techniki aktywnego słuchania.
  • Potrzeby racjonalne (biznesowe) i emocjonalne (osobiste).
  • Sposoby poszukiwania w sytuacji klienta szans na sprzedaż.
  • W jaki sposób diagnozować problemy u klienta?
  • Pytania których warto unikać

Jak pracujemy

Dziękujemy za zaufanie!

 

Uczestników szkoleń

Zadowolonych Klientów

Trenerów i konsultantów

Lat w Polsce