Zamykanie sprzedaży
Czas trwania:

Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników do rozpoznawania i wykorzystywania sygnałów gotowości klientów do dokonania zakupu.

Korzyści:

  • Nabycie umiejętności prezentowania oferty językiem korzyści
  • Rozpoznawanie sygnałów gotowości do zakupu
  • Umiejętne stosowanie technik zamknięcia dostosowanych do sytuacji w procesie sprzedażowym

Prezentowanie rozwiązań

  • Umiejętność prezentowania swoich propozycji dostosowanych do wcześniej zdiagnozowanych potrzeb klienta
  • Język korzyści.
  • Nawiązywanie do poznanych potrzeb klienta.
  • 1-minutowa prezentacja
  • Prezentacja i zamknięcie
  • Prezentacja cen i kosztów

Pokonywanie obiekcji

  • Metody reakcji na zastrzeżenia klienta dotyczące oferty
  • Pokonywanie zastrzeżeń dot. ceny, jakości, firmy, ROI

Finalizowanie sprzedaży

  • Blok poświęcony technikom zamknięć i radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta.
  • Techniki zamknięć (finalna propozycja, ograniczone ilości, próbka produktu, wyliczenie ROI)
  • Wykorzystywanie pytań w zamykaniu sprzedaży
  • Wykorzystywanie parafrazy w trakcie zamykania sprzedaży
  • „Potrójne zamknięcie”
  • Podziękowanie i opieka po sprzedaży

Obsługa zamówienia

  • Metody obsługi klienta po zakupie.
  • Dostarczanie klientowi pozytywnych doświadczeń z kontaktów posprzedażowych.
  • Radzenie sobie ze skargami klienta
  • Tworzenie wartości dodanej we współpracy z klientem.

Jak pracujemy

Dziękujemy za zaufanie!

 

Uczestników szkoleń

Zadowolonych Klientów

Trenerów i konsultantów

Lat w Polsce