5 sposobów na motywowanie niewielkim kosztem

wpis w: Blog | 0

Wynagrodzenie i benefity (np. opieka medyczna, dofinansowanie urlopów, pokrycie kosztów szkoleń) przyciągają kandydatów. Jednak o lojalności wobec pracodawcy decydują aspekty pozafinansowe. Dzisiaj kierownicy produkcji muszą być świadomi swojej roli w motywowaniu zespołu. Pieniądze to za mało Aż 86% młodych ludzi … Continued

Rynek pracownika a kompetencje kierowników

wpis w: Blog | 0

Rynek pracownika doskwiera pracodawcom – co druga firma wskazuje na niedobory kadrowe. Nowa sytuacja wymaga dostosowania się – nie od Twoich pracowników, lecz od Ciebie. Postaw na rozwój kierowników najniższych szczebli i przemień ich w przywódców z prawdziwego zdarzenia. Dowiedz … Continued

Rola i autorytet menedżerów produkcyjnych

wpis w: Blog | 0

Najczęstszym problemem, który spotykamy w naszych kontaktach z menedżerami na najniższych szczeblach zarządzania na liniach produkcyjnych jest trudność w budowaniu i utrzymywaniu autorytetu przełożonego. Dlaczego tak się dzieje? Problem ten ma podłoże w procesie promowania na stanowiska liderów, brygadzistów, mistrzów … Continued

Budowanie siły w negocjacjach

wpis w: Blog | 0

Negocjacje mogą się pojawić wszędzie tam, gdzie występuje konflikt. Negocjacje są podstawowym sposobem uzyskania od innych tego, czego chcemy, a nie uzyskalibyśmy tego bez negocjacji. Co zrobić, gdy druga strona wydaje się silniejsza? Czy w ogóle ma sens rozmawianie o … Continued

Efekt Dolly Parton

wpis w: Blog | 0

Czy zdarzało Ci się pracować w zespołach sprzedażowych, w których wyniki poszczególnych osób były bardzo nierówne na przestrzeni czasu? Gdzie dobre okresy przeplatane były słabymi? Czy zastanawiałeś się, co może wpływać na taki stan rzeczy? Mocno zróżnicowany poziom sprzedaży jest … Continued

Wiedza techniczna czy umiejętności sprzedażowe?

wpis w: Blog | 0

W zespołach handlowych zwłaszcza w branżach technicznych na ogół brakuje kandydatów do pracy, którzy posiadają wiedzę branżową i jednocześnie predyspozycje do pracy w charakterze handlowca. Jednym z dylematów procesu rekrutacji jest czy zatrudniać specjalistów w danej dziedzinie i rozwijać u … Continued

Rynek pracownika w firmach produkcyjnych

wpis w: Blog | 0

W ostatnich kilku latach obserwujemy istotne zmiany na rynku pracy a zwłaszcza w sektorze firm produkcyjnych. Zwiększona ilość inwestycji, odpływ pracowników liniowych do pracy za granicę oraz dobra koniunktura w gospodarce wytworzyła nie znaną dotąd w Polsce sytuację niedoboru pracowników … Continued

Potencjał do osiągania celów sprzedażowych

wpis w: Blog | 0

Prawdopodobnie każdy Menedżer sprzedaży zastanawia się lub kiedyś to robił jakim wzorem matematycznym można opisać szanse sprzedażowe, a właściwie jak obliczyć potencjał do osiągania  celów sprzedażowych handlowca lub całego zespołu. Pozostawiając na boku różnego rodzaju dostępne systemy CRMowe, które mniej … Continued

Jak skutecznie budować autorytet lidera

wpis w: Blog | 0

Menadżerowie różnych szczebli rozliczani są nie tylko za własną pracę, ale też za działania całego zespołu. Dlatego tak ważny dla osobistej pozycji lidera, jak i dla funkcjonowania całej firmy, jest jego autorytet. Co składa się na autorytet lidera, dlaczego jest … Continued