jak to robimy

Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników do rozpoznawania i wykorzystywania sygnałów gotowości klientów do dokonania zakupu.

Korzyści:

  • Nabycie umiejętności prezentowania oferty językiem korzyści
  • Rozpoznawanie sygnałów gotowości do zakupu
  • Umiejętne stosowanie technik zamknięcia dostosowanych do sytuacji w procesie sprzedażowym
  •  

Prezentowanie rozwiązań     

  • Umiejętność prezentowania swoich propozycji dostosowanych do wcześniej zdiagnozowanych potrzeb klienta
  • Język korzyści.
  • Nawiązywanie do poznanych potrzeb klienta.
  • 1-minutowa prezentacja
  • Prezentacja i zamknięcie
  • Prezentacja cen i kosztów

Pokonywanie obiekcji

  • Metody reakcji na zastrzeżenia klienta dotyczące oferty
  • Pokonywanie zastrzeżeń dot. ceny, jakości, firmy, ROI

Finalizowanie sprzedaży       

  • Blok poświęcony technikom zamknięć i radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta.
  • Techniki zamknięć (finalna propozycja, ograniczone ilości, próbka produktu, wyliczenie ROI)
  • Wykorzystywanie pytań w zamykaniu sprzedaży
  • Wykorzystywanie parafrazy w trakcie zamykania sprzedaży
  • „Potrójne zamknięcie”
  • Podziękowanie i opieka po sprzedaży

Obsługa zamówienia 

  • Metody obsługi klienta po zakupie.
  • Dostarczanie klientowi pozytywnych doświadczeń z kontaktów posprzedażowych.
  • Radzenie sobie ze skargami klienta

Tworzenie wartości dodanej we współpracy z klientem.

Skontaktuj się z nami

lub

zostaw swój numer, a nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą!