„SOFT ARMY” – TEAM BUILDING CAMP: WARSZTAT W KLIMACIE WOJSKOWYM, DLA PRAWDZIWYCH LIDERÓW, Z BYŁYM ŻOŁNIERZEM JEDNOSTEK SPECJALISTYCZNYCH I WIELOLETNIM TRENEREM BIZNESU – ROBERTEM SAKIEWICZEM
Warsztat z iście polowymi warunkami inspirowany klimatem sił zbrojnych to wyzwanie zdecydowanie dla prawdziwych PRZYWÓDCÓW, twardzieli, entuzjastów mocnych doznań i ambitnych zadań typu MILITARY TAKS. Wyjazd Team-Buildingowy może posłużyć jako intro większego projektu lub / i jego element – uatrakcyjnienie czy też inauguracja. Uczestnicy zostają postawieni w obliczu skomplikowanych misji, wymagających skupienia i synchronizacji zespołowej. Każdy błędny ruch jednostki może słono kosztować cały zespół. Uczestnicy próbują swoich sił w parach, podczas asekurowanej łańcuchem wspinaczki skałkowej, przejścia przez jaskinię, czy misji ewakuacyjnej spadochroniarza. Podczas misji SAC (Soft Army Camp) rozpalimy również ognisko przy pomocy baterii.

Główne motywy: PRZYWÓDZTWO. PRÓBA CHARAKTERU. SIŁA WOLI. HART DUCHA. AKCJA.
Wspólny mianownik – TEAM BUILDING.
Z zamiłowania filozof, z zainteresowania psycholog. Handlowiec i menedżer sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem. Wykształcenie: Studia na wydziale psychologii UW. Od 2006 roku pracuje
jako zawodowy trener i coach. Ma na swoim koncie ponad 600 szkoleń przeprowadzonych dla klientów z różnorodnych firm i branż. Jest specjalistą w zakresie rozwoju kompetencji w sprzedaży, sprzedaży telefonicznej oraz prowadzeniu zespołów sprzedaży, komunikacji i prezentacji, efektywności osobistej. Praktyk wielu metod sprzedażowych (B2B, B2C) w sprzedaży produktów i usług. Prowadzi coaching dla osób zarządzających zespołami sprzedażowymi w tych obszarach. Zarządzał nawet kilkusetosobowymi zespołami sprzedaży, kierował pracą i rozwijał zarówno podległych pracowników, jak i menedżerów.
Należał do zespołów negocjacyjnych, współrealizował projekty związane z wdrażaniem zmian w obszarze obsługi klientów i sprzedaży telefonicznej, brał udział w kilkuset rekrutacjach na wszystkich etapach – od selekcji życiorysów, przez prowadzenie rozmów, aż po assessment center – od stanowisk dyrektorskich, przez stanowiska kierownicze, sprzedaż, sprzedaż telefoniczną, telemarketerów, reklamacje i obsługę klienta. W firmach dla których pracował poprowadził szkolenia wewnętrzne, na których przeszkolił około 500 osób: kierowników sprzedaży, handlowców, działy obsługi klientów, telemarketerów i tele-sprzedawców. Kilka wypromowanych przez niego osób zajmuje obecnie wysokie stanowiska menedżerskie w pierwszej 50 Polskich firm.
Prowadził szkolenia m.in. dla: Lafarge, Johson & Johnson, Akzo Nobel, Piotr i Paweł, PKN Orlen, Pepsico.
Jednym z przykładów CS jest 2-dniowa wyprawa z trenerem Demos – Robertem Sakiewiczem, który posiada uprawnienia pilota wycieczek. Celem wyprawy jest między innymi wzajemna inspiracja w obszarze prawdziwego PRZYWÓDZTWA. Podczas 2-dniowej wyprawy w swobodnej i niewymuszonej rozmowie Przewodnik -Trener porusza zagadnienia związane z przywództwem, np.:
- WIARYGODNOŚĆ Lidera – Jak być godnym zaufania liderem i mieć autorytet?
- UKIERUNKOWYWANIE Lidera – Jak kierować ludźmi, aby chcieli podążać we wskazanym przez Lidera kierunku? Jak utrzymywać właściwy kierunek?
- WSPARCIE Lidera – Jak skutecznie pomagać swoim ludziom, usuwać im przeszkody w działaniu i rozwijać ich potencjał?
- WARTOŚCI Lidera – Dlaczego wartości są ważne? Jak zarządzać zespołem swoich ludzi za pomocą wspólnie wyznawanych wartości?
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami
lub
zostaw swój numer, a nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą!