Demos espresso 3 h
Organizacja czasu pracy
Organizacja czasu pracy (własnej i innych osób)
Celem spotkania jest rozwój wiedzy dotyczącej działań i zasad wspierających efektywną organizację pracy własnej i innych.
Korzyści:
- Uporządkowanie wiedzy nt. działań, które wchodzą w skład efektywnej organizacji pracy,
- Poznanie zasad związanych z efektywnym wykorzystaniem czasu, takich jak: ustalanie priorytetów, planowanie w środowisku względnie stałym i zmiennym, minimalizowanie dystraktorów,
- Okazja do refleksji nad własnymi nawykami, które wspierają i zakłócają efektywną organizację pracy.
Program:
- Efektywna i nieefektywna organizacja pracy – działania, które należy podjąć w zakresie organizacji pracy na poziomie projektów i pracy ze stałym zakresem obowiązków – listy kontrolne.
- Zarządzanie czasem własnym:
- Ustalanie priorytetów – zasada Eisenhowera, zasada ABC,
- Planowanie czasu pracy – realizm i przewidywanie zakłóceń (m.in. zasada 60/40, zasada Pareta, prawa Murphego’o), metody i narzędzia planowania dostosowane do specyfiki pracy – przegląd
- Zarządzanie czasem podwładnych:
- Analiza efektywności zadań podwładnych – ustalanie priorytetów
- Efektywne delegowanie
- Najczęstsze błędy menedżerskie, które wpływają na marnowanie czasu przez podwładnych
- Dystraktory i możliwości minimalizacji ich wpływu
- Moje nawyki, umiejętności, stan psychofizyczny a efektywne wykorzystanie czasu- refleksja osobista,
- Dystraktory płynące z otoczenia – analiza pod względem możliwości ograniczania ich negatywnego wpływu.

Dostępne terminy: ---
Godzina: 9:00-12:00
Lokalizacja: Warszawa, ul. Kolejowa 47/Lok-U23
Trener, specjalista ds. zarządzania wiedzą i HR, andragog, z 8 letnim doświadczeniem w sprzedaży B2B w międzynarodowych firmach oraz 3-letnim w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem sprzedaży i kilkuosobową firmą z branży rekrutacyjnej.
Buduje skuteczne relacje, doradza, przygotowuje programy szkoleniowe, rozwiązania hr-owe w odpowiedzi na oczekiwania i potrzeby klienta. Prowadzi szkolenia, projekty doradcze, przygotowuje i koordynuje projekty rozwojowe dla pracowników na różnych szczeblach w organizacji.
Tematyka prowadzonych szkoleń: Radzenie sobie ze stresem z elementami Mindfullnes, Zarzadzanie sobą w czasie, Prowadzenie trudnych rozmów, Asertywność, Techniki sprzedaży, Jak być doradcą sprzedaży w Twojej branży, Obsługa klienta, Komunikacja interpersonalna, Motywowanie pracowników, Zarządzanie zespołem, Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadziła szkolenia dla: firm z branży dystrybucyjnej, usług edukacyjnych, medycznych, finansowych, IT, call center, a także uczelni i organizacji pożytku publicznego.
Uczestnikami szkoleń byli: handlowcy, konsultanci, księgowi, menedżerowie, specjaliści, właściciele małych firm, lekarze, studenci.
Inne doświadczenia zawodowe:
XI.2016- obecnie trener, specjalista ds. zarządzania wiedzą w instytucji finansowej
V.2007- trener, współpraca z różnymi firmami
II.2016-V.2016 Business Development Manager w Pracownia Gier Szkoleniowych
III.2007 – II.2016 Business Development Manager w międzynarodowych firmach doradczo-szkoleniowych: FCPL Sp. z o.o. (FranklinCovey Poland), DOOR Group S.A.
2016, Kurs Mindfulness
2014, Akademia Leona Koźmińskiego, Studia Podyplomowe - Zarządzanie sprzedażą
2010, Szkoła Trenerów Biznesu Intra , trening interpersonalny, trening asertywności
2007, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Studia Podyplomowe - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
2006, Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny - specjalizacja andragogiczna (edukacja dorosłych).
Doświadczenie w budowaniu optymalnych rozwiązań
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami
lub
zostaw swój numer, a nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą!