Efektywny Multitasking – szkolenie 1 dzień

WSTĘP.

Czym właściwie jest multitasking? Według definicji to „umiejętność wykonywania więcej niż jednego zadania równocześnie”. Termin ten pochodzi z informatyki, od „computer multitasking”. W języku polskim możemy zastosować jego prostsze sformułowanie – wielozadaniowość.

CEL SZKOLENIA.

Dzięki szkoleniu dowiesz się jak wykorzystywać dostępny czas w bardziej zorganizowany sposób, wykonując maksymalną ilość zadań i nie zaniżając jakości swojej pracy. Nauczysz się bycia wielozadaniowym - a przy tym maksymalnie efektywnym!

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA.

Po zakończeniu warsztatów będziesz:

  • potrafił zdiagnozować indywidualne przeszkody w efektywnej organizacji pracy własnej i wykorzystania czasu;
  • wiedział jak zorganizować zadania by realizować je szybciej i efektywniej.
  • umiał delegować zadania;
  • znał narzędzia pomocne w zarządzaniu sobą w czasie;
  • stosował umiejętnie narzędzia i techniki wspomagające efektywność działania;
  • sprawnie wykluczał przyczyny odkładania zadań na później;
  • wyznaczał cele i planował efektywnie;
  • potrafił zarządzać priorytetami;
  • eliminował tzw. „złodziei czasu”.

Patrycja Trela
COACH, TRENER BIZNESU I ROZWOJU OSOBISTEGO, MANAGER SPRZEDAŻY

Jestem trenerem z ponad 8 letnim doświadczeniem zawodowym. Szkolę zespoły managerskie, podnoszę ich kompetencje i wspieram w efektywnej komunikacji.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MOJE ROZUMIENIE POJĘCIA UPŁYWAJĄCEGO CZASU

Zarządzanie sobą w czasie czy zarządzanie swoim czasem?
Co zyskasz zarządzając czasem - korzyści z zarządzania sobą w czasie;
Autodiagnoza własnych umiejętności gospodarowania czasem – dziennik aktywności;
Efekt Zeigarnik i technika Pomodoro;
Metoda RPM;
Złota Godzina mojego dnia.

ic1

MOJA EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

ic2

Analiza efektywności osobistej. Jak działa mój zegar biologiczny?
Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki.
Krzywa REFA - wydajność w poszczególnych godzinach.

Typ osobowościowy a efektywność osobista.
Jakimi wartościami kierują się poszczególne typy osobowościowe?
Jakie kluczowe czynniki mojej osobowości mają wpływ na moją skuteczność w realiach zawodowych?
Asertywność postawą ułatwiającą efektywność.

ic3
ic4

Osobiste bariery utrudniające odpowiednie zarządzanie czasem.
Bariery obiektywne
Przekonania
Odwlekanie
Perfekcjonizm
Pracoholizm
Zachowania typu A

POZIOM ZAWODOWY A ZARZĄDZANIE CZASEM

Planowanie strategiczne i zarządzanie przez cele.
Optymalizacja.
Cena Twojego czasu.
Sztuka definiowania celów - Metoda SMART.
Analiza ABC.
Planowanie wg metody Kartezjusza.

Najprostsze techniki wspomagające zarządzanie czasem – motywacja w ciągu dnia pracy.
Metoda Pareto.
Bariery w realizacji planów;
Metody radzenia sobie z odwlekaniem w czasie;
Pożeracze czasu i jak sobie z nimi radzić;
Efekt Piły.

ic6

Ścieżka krytyczna a efektywne tworzenie planów.

TECHNIKI WSPOMAGAJĄCE EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTĄ

ic7

Metoda ALPEN – zarządzanie zadaniami w perspektywie jednego dnia.
Metoda TRZOS – zarządzanie zadaniami w perspektywie tygodniowej.
Matryca Eisenhower’a.
Planer tygodniowy i miesięczny.
Metoda 5s.
7 nawyków skutecznego działa wg Coveya.

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Praktyczne wnioski:

Co już mam, aby zacząć?

Czego potrzebuję, aby zacząć?

Co muszę wyeliminować, aby zacząć?

Cena: 890 zł netto

Aby uzyskać informację o najbliższym terminie, skontaktuj się z nami

Godzina: 9:00-17:00

Lokalizacja: Warszawa

Doświadczenie w budowaniu optymalnych rozwiązań

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami

lub

zostaw swój numer, a nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą!