Kierowanie zespołem – warsztat dla liderów – szkolenie 2 dni
Celem spotkania jest uporządkowanie wiedzy nt. roli lidera w kierowaniu zespołem oraz rozwój wybranych umiejętności komunikacyjnych. Spotkanie polecamy osobom, które nabyły umiejętności kierowania poprzez doświadczenie praktyczne, a teraz chciałyby zrewidować stosowane przez siebie podejście, uporządkować i uzupełnić wiedzę w zakresie zarządzania ludźmi oraz wymienić się doświadczeniami.
Korzyści dla uczestników:
- Poznanie cech charakteryzujących efektywny zespół oraz sposobów osiągania spójności zespołu może być pomocne do oceny własnego zespołu i zaplanowania dalszych działań ukierunkowanych na budowanie współpracy,
- Usystematyzowanie wiedzy nt. ról i funkcji, które powinien realizować lider zespołu stworzy okazję do dokonania osobistej refleksji nad tym, czy w praktyce zarządczej nie została pominięta któraś z ról czy funkcji, swoich silnych i słabszych stron w tych rolach,
- Rozwój wybranych umiejętności (poprzez obserwację lub ćwiczenie) w ramach cyklu kierowania, takich jak: wyznaczanie celów i motywowanie do ich osiągania, dobór ludzi do zadań, delegowanie zadań i odpowiedzialności, prowadzenie rozmów monitorujących i oceniających pracę, udzielanie informacji zwrotnej, rozwiązywanie sytuacji napięć i konfliktów pomiędzy pracownikami,
- Wymiana doświadczeń odnośnie podejścia do pełnienia funkcji lidera, stylów kierowania i rozwiązywania trudnych sytuacji.
Program:
- Czym jest zespół.
- Czym zespół różni się od grupy,
- Metody budowania poczucia tożsamości (przynależności) do zespołu – aspekty racjonalne ( cele, organizacja, podział obowiązków, wynagradzanie i premiowanie) i emocjonalne (integracja, poczucie wspólnoty)
- Rola lidera w kierowaniu zespołem.
- Zarządzający (podział pracy, organizowanie i zapewnianie środków, monitoring przebiegu prac , organizowanie procesu komunikacji wewnątrz zespołu i na zewnątrz)
- Przywódca (wyznaczanie celów i kierunku działań, podejmowanie decyzji, reprezentowanie zespołu, budowanie relacji wewnątrz i na zewnątrz zespołu),
- Coach (motywowanie do realizacji wyznaczonych celów, planowanie i wspieranie rozwoju)
- Cykl zarządzania w praktyce.
- Etapy cyklu i zadania menedżera: planowanie, organizowanie, monitoring i kontrola, odbiór zadania i ocena poziomu wykonania,
- Wyzwania dla menedżera na poszczególnych etapach cyklu,
- Przypomnienie i rozwój umiejętności związanych z poszczególnymi etapami.
- Dobór członków zespołu do zadań.
- Ocena kompetencji, poziomu motywacji, cech osobowych,
- Delegowanie zadań i uprawnień.
- Czuwanie nad prawidłową atmosferą i współpracą zespołu.
- Ustalanie i pilnowanie zasad współpracy,
- Wpływ stylu kierowania lidera na atmosferę w zespole,
- Rozwiązywanie napięć i konfliktów w zespole.
- Pozafinansowe możliwości motywowania.
Cena: 1490 zł netto
Aby uzyskać informację o najbliższym terminie, skontaktuj się z nami
Godzina: 9:00-17:00
Lokalizacja: Warszawa, ul. Kolejowa 47/Lok-U23
Ekspert w zakresie warsztatów o tematyce: sprzedaż i obsługa klienta przez telefon, skuteczna praca w zespole, wystąpienia i autoprezentacja, motywacja, efektywna komunikacja, zarządzanie stresem, prowadzenie spotkań, team building, zarządzanie personelem.
Wspiera organizacje klientów poprzez realizację projektów doradczych z zakresu budowania struktur wewnętrznych dedykowanych do obsługi klienta: Call Center, działy sprzedaży, obsługa klientów korporacyjnych, instrumentów motywacyjnych w zarządzaniu, projektów rozwojowych - coachingu indywidualnego dedykowanego kadrze menedżerskiej, systemów zarządzania przez kompetencje. Posiada bogate doświadczenie w realizacji szkoleń dla branży energetycznej m.in. dla STOEN SA, RWE Polska, Energea SA, Enea SA, PGE SA.
Trener, wykładowca i konsultant w zakresie polityki personalnej organizacji, kadrowych rozwiązań systemowych – m. in. rekrutacja, motywacja, oceny, rozwój pracowników a także zarządzania relacjami w biznesie.
Wykształcenie: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania - studia doktoranckie; Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania - podyplomowe studia w zakresie zarządzania ludźmi; Uniwersytet Warszawski - magister psychologii; Practitioner Coach Diploma - Life and Executive Coaching - Noble Mannhatan - Kwiecień 2008 Londyn; Szkoła Trenerów Brian Tracy International - maj 2010 Warszawa; Rozwój specjalistycznych kompetencji trenerskich - Studio Elżbiety Sołtys - marzec 2013 Kraków.
Doświadczenie w budowaniu optymalnych rozwiązań
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami
lub
zostaw swój numer, a nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą!