Efektywny Multitasking – szkolenie 1 dzień
WSTĘP.
Czym właściwie jest multitasking? Według definicji to „umiejętność wykonywania więcej niż jednego zadania równocześnie”. Termin ten pochodzi z informatyki, od „computer multitasking”. W języku polskim możemy zastosować jego prostsze sformułowanie – wielozadaniowość.
CEL SZKOLENIA.
Dzięki szkoleniu dowiesz się jak wykorzystywać dostępny czas w bardziej zorganizowany sposób, wykonując maksymalną ilość zadań i nie zaniżając jakości swojej pracy. Nauczysz się bycia wielozadaniowym - a przy tym maksymalnie efektywnym!
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA.
Po zakończeniu warsztatów będziesz:
- potrafił zdiagnozować indywidualne przeszkody w efektywnej organizacji pracy własnej i wykorzystania czasu;
- wiedział jak zorganizować zadania by realizować je szybciej i efektywniej.
- umiał delegować zadania;
- znał narzędzia pomocne w zarządzaniu sobą w czasie;
- stosował umiejętnie narzędzia i techniki wspomagające efektywność działania;
- sprawnie wykluczał przyczyny odkładania zadań na później;
- wyznaczał cele i planował efektywnie;
- potrafił zarządzać priorytetami;
- eliminował tzw. „złodziei czasu”.
Jestem trenerem z ponad 8 letnim doświadczeniem zawodowym. Szkolę zespoły managerskie, podnoszę ich kompetencje i wspieram w efektywnej komunikacji.
Specjalizuję się w projektowaniu programów rozwojowych oraz warsztatów z zakresu wdrażania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach. Prowadzę długofalowe projekty w tematyce budowania efektywnych zespołów, tworzę i wdrażam standardy obsługi klienta oraz standardy sprzedażowe dla wielu branż rynkowych. Uczę prospectingu, sztuki autoprezentacji i negocjacji. Umiejętnie motywuję przedsiębiorców do budowania szeroko rozumianej przewagi konkurencyjnej w oparciu o etykietę biznesową.
WYKSZTAŁCENIE I SAMODOSKONALENIE
Jestem certyfikowanych coachem International Coach Federation oraz trenerem biznesu i rozwoju osobistego.
Wykształcenie zawodowe zdobyłam min. w następujących placówkach edukacyjnych:
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach Zarządzanie , Coaching for Life and Business
Orinoko Opole ,Szkoła Trenerów Biznesu
Uniwersytet Szczeciński Politologia, Socjologia Zachowań Ludzkich
Collegium Da Vinci w Poznaniu Manager Sprzedaży
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Posiadam wiedzę teoretyczną oraz dużą praktykę z zakresu zarządzania zmianą w organizacji, rozwiązywania konfliktów i szeroko pojętego obszaru rozwoju osobistego. Jako coach wnikliwie obserwuję i analizuję zachowania ludzi aby jako trener uczyć kreatywności i samodzielności.
Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu komunikacji międzyludzkiej, efektywności zawodowej oraz budowania szeroko pojętej kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach. Uczę biegłej analizy potrzeb zakupowych, zarządzania przez cele, prospectingu a także atrakcyjnej prezentacji produktów w sprzedaży. Szkolę z motywacji jak również ze sposobów radzenia sobie z codziennym stresem w życiu osobistym i zawodowym.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
MOJE ROZUMIENIE POJĘCIA UPŁYWAJĄCEGO CZASU
Zarządzanie sobą w czasie czy zarządzanie swoim czasem?
Co zyskasz zarządzając czasem - korzyści z zarządzania sobą w czasie;
Autodiagnoza własnych umiejętności gospodarowania czasem – dziennik aktywności;
Efekt Zeigarnik i technika Pomodoro;
Metoda RPM;
Złota Godzina mojego dnia.

MOJA EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

Analiza efektywności osobistej. Jak działa mój zegar biologiczny?
Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki.
Krzywa REFA - wydajność w poszczególnych godzinach.
Typ osobowościowy a efektywność osobista.
Jakimi wartościami kierują się poszczególne typy osobowościowe?
Jakie kluczowe czynniki mojej osobowości mają wpływ na moją skuteczność w realiach zawodowych?
Asertywność postawą ułatwiającą efektywność.


Osobiste bariery utrudniające odpowiednie zarządzanie czasem.
Bariery obiektywne
Przekonania
Odwlekanie
Perfekcjonizm
Pracoholizm
Zachowania typu A
POZIOM ZAWODOWY A ZARZĄDZANIE CZASEM
Planowanie strategiczne i zarządzanie przez cele.
Optymalizacja.
Cena Twojego czasu.
Sztuka definiowania celów - Metoda SMART.
Analiza ABC.
Planowanie wg metody Kartezjusza.

Najprostsze techniki wspomagające zarządzanie czasem – motywacja w ciągu dnia pracy.
Metoda Pareto.
Bariery w realizacji planów;
Metody radzenia sobie z odwlekaniem w czasie;
Pożeracze czasu i jak sobie z nimi radzić;
Efekt Piły.

Ścieżka krytyczna a efektywne tworzenie planów.
TECHNIKI WSPOMAGAJĄCE EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTĄ

Metoda ALPEN – zarządzanie zadaniami w perspektywie jednego dnia.
Metoda TRZOS – zarządzanie zadaniami w perspektywie tygodniowej.
Matryca Eisenhower’a.
Planer tygodniowy i miesięczny.
Metoda 5s.
7 nawyków skutecznego działa wg Coveya.
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Praktyczne wnioski:
Co już mam, aby zacząć?
Czego potrzebuję, aby zacząć?
Co muszę wyeliminować, aby zacząć?
Cena: 890 zł netto
Aby uzyskać informację o najbliższym terminie, skontaktuj się z nami
Godzina: 9:00-17:00
Lokalizacja: Warszawa
Doświadczenie w budowaniu optymalnych rozwiązań
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami
lub
zostaw swój numer, a nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą!