Prowadzenie rozmów oceniających
Przygotowanie osób oceniających do przeprowadzenia oceny i rozmowy oceniającej
Czas trwania: 1 dzień

Celem warsztatów jest przygotowanie osób oceniających do przeprowadzenia oceny i rozmowy oceniającej zgodnie z przyjętymi standardami oraz z zachowaniem psychologicznych reguł kontaktu z pracownikiem.
Korzyści:
Poznanie celu (powodów) oceny pracy będzie pomocne w rzetelnym przygotowaniu się do tego zadania (aspekt poznawczy i motywacyjny),
Rozwinięcie umiejętności korzystania z jasnych kryteriów oceny,
Rozwinięcie wiedzy i umiejętności dotyczące struktury i sposobu prowadzenia rozmowy komunikującej ocenę pracy,
Rozwinięcie wiedzy i umiejętności komunikacyjnych ( zadawanie pytań, słuchanie, przekazywanie oceny z uzasadnieniem, negocjowanie)
Program:

  1. Wyzwania stojące przed osobą dokonującą oceny.
  2. Cele oceny, ocena bieżąca i okresowa, funkcje oceny.
  3. Wstęp do rozmowy oceniającej – ocena pod kątem zdefiniowanych kryteriów.
  4. Struktura rozmowy oceniającej:
    Wstęp – przypomnienie celu spotkania, kryteriów oceny
    Dyskusja na temat oceny pracy za poprzedni okres – ustalenie wspólnego z pracownikiem stanowiska
    Uwagi i ustalenia na przyszłość: potrzeby szkoleniowe, plany działania, cele itp.
    Zakończenie
  5. Ćwiczenia praktyczne w prowadzeniu rozmów:
    Ćwiczenie uważnego słuchania ( w tym techniki komunikacji: klaryfikacja, podsumowanie, parafraza),
    Ćwiczenie przekazywania informacji zwrotnej,
    Trudne sytuacje – rozwój umiejętności negocjowania,

Coachingowy styl przywództwa

Celem szkolenia jest zainspirowanie menedżerów do wykorzystania do zarządzania zespołami doświadczeń płynących min. ze sportu i pracy trenerów sportowych.
Warsztat pokazuje metody i korzyści z coachingowego podejścia do zarządzania, a także ograniczenia tego podejścia.

czytaj dalej

Budowanie zaangażowania zespołu i pracowników – 2 dni

Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy związanej z uwarunkowaniami, które leżą u podstaw zaangażowania pracowników. Jest to także okazja do wymiany doświadczeń oraz osobistej refleksji dotyczącej potrzebnych działań ukierunkowanych na utrzymanie bądź podniesienie poziomu zaangażowania pracowników.

czytaj dalej

Jak pracujemy

Dziękujemy za zaufanie!

 

Uczestników szkoleń

Zadowolonych Klientów

Trenerów i konsultantów

Lat w Polsce