Od 1995 roku pracuje jako trener biznesu, współpracujący z firmami szkoleniowymi; w tym czasie miała możliwość służyć doradztwem, coachingiem i szkoleniami w systemie otwartym bądź zamkniętym
dla ponad 1500 firm różnej wielkości. Posiada duże doświadczenie w szkoleniach:
- trenerów (train the trainer, szkolenia dla trenerów produkcji, sprzedaży, sztuka prezentacji, Identyfikacja i Analiza Potrzeb Szkoleniowych; projektowanie i prowadzenie treningu; ewaluacja treningu, coaching i mentoring);
- działów HR; kierownictwa wyższego, średniego i niższego szczebla w takich tematach jak: umiejętności menedżerskie (leadership), motywowanie, zarządzanie w czasach zmian).
- zagadnienia HR (rekrutacja i selekcja, system oceny, outplacement; szkolenia i rozwój pracowników);
- umiejętności osobistych (komunikacja, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, radzenie sobie ze stresem, asertywność itp.).
Prowadzi konsulting i doradztwo w zakresie zagadnień HR: systemy ocen pracowniczych, systemy rekrutacji i selekcji, programy rozwoju pracowników, outplacement.
Prowadzi diagnostykę na potrzeby rekrutacji oraz rozwoju pracowników na bazie wywiadów rekrutacyjnych, badania zestawem testów psychologicznych, badaniem w oparciu o metodę Sigmund, projektuje i prowadzi Centra oceny i Rozwoju (ACDC).
Jako jedna z kilkunastu osób w Polsce posiada certyfikat w zakresie doradztwa i oceny w procesie certyfikacji trenerów zarządzania (Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania wydawany przez Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK.
Sprawowała opiekę merytoryczną nad Szkołami Trenerów (przy Stowarzyszeniu MATRIK oraz „Heuresis- EFS”).
W 1987 ukończyła psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim.
W latach: 1996-2000 uczestniczyła w programie rozwoju trenerów “MATRIK” (Management Training in Krakow and the Regions), w ramach którego miała możliwość własnego rozwoju oraz szkolenia innych trenerów zarządzania. Wśród wielu szkoleń, w których uczestniczyła bądź, które współtworzyła we współpracy z ekspertami brytyjskimi warto wspomnieć takie jak: „Train the trainer”; “Szkolenie dla Doradców i Asesorów”, “HRM we współczesnej organizacji, ”Wywiad epizodyczny jako metoda rekrutacji i selekcji”, “Centrum Oceny i Rozwoju”; “Umiejętności menedżerskie” (przywództwo, motywowanie, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą); „Negocjacje”, „Rozwiązywanie konfliktów”, „Prowadzenie Zespołów Uczenia się” i wiele innych. W ramach programu uczestniczyła również w 1-miesięcznym, intensywnym kursie menedżerskim w Manchester Business School w Manchesterze.
W 1999 zdobyła Międzynarodowe Certyfikaty Thames Valley University, London w zakresie: Treningu, Uczenia się i Rozwoju oraz Doradztwa i Oceny.
w zakresie polityki personalnej organizacji, kadrowych rozwiązań systemowych – m. in. rekrutacja, motywacja, oceny, rozwój pracowników a także zarządzania relacjami w biznesie.
Wykształcenie: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania - studia doktoranckie; Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania - podyplomowe studia w zakresie zarządzania ludźmi; Uniwersytet Warszawski - magister psychologii; Practitioner Coach Diploma - Life and Executive Coaching - Noble Mannhatan - Kwiecień 2008 Londyn; Szkoła Trenerów Brian Tracy International - maj 2010 Warszawa; Rozwój specjalistycznych kompetencji trenerskich - Studio Elżbiety Sołtys - marzec 2013 Kraków.
Ekspert w zakresie warsztatów o tematyce: sprzedaż i obsługa klienta przez telefon, skuteczna praca w zespole, wystąpienia i autoprezentacja, motywacja, efektywna komunikacja, zarządzanie stresem, prowadzenie spotkań, team building, zarządzanie personelem. Wspiera organizacje klientów poprzez realizację projektów doradczych z zakresu budowania struktur wewnętrznych dedykowanych do obsługi klienta: Call Center, działy sprzedaży, obsługa klientów korporacyjnych, instrumentów motywacyjnych w zarządzaniu, projektów rozwojowych - coachingu indywidualnego dedykowanego kadrze menedżerskiej, systemów zarządzania przez kompetencje. Posiada bogate doświadczenie w realizacji szkoleń dla branży energetycznej m.in. dla STOEN SA, RWE Polska, Energea SA, Enea SA, PGE SA.
W pracy od szesnastego roku życia. Polskie Radio Program Trzeci, Radio Zet, TVN24, TVN Style, TVN. Marki mówią same za siebie. Zmieniał je, bo szukał więcej - wiedzy i pracy.
Spotkał na swojej drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć go zawodu: Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak.
Wykładowca SWPS. Trener social media i marki osobistej. Najpopularniejszy polski dziennikarz w nowych mediach:
- twitter 400 000 obserwujących
- facebook 45 000 obserwujących
- periscope 13 000 widzów
Szkoleniowiec – pomaga oswajać publiczne wstępy przed kamerą i widownią. praktyk, analityk.
Podróżnik, właściciel biura butikowych podróży i serwisu podróżniczego goforworld.com. felietonista, komentator.
Absolwent uniwersytetu wrocławskiego – filologia polska, specjalność dziennikarstwo.
wykorzystujący w biznesie unikalne umiejętności trenera i promotora sportowego (posiada 4 dan w aikido). Wykształcenie: Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, studia magisterskie;
Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, licencjat.
Trener ze specjalnością w doradztwie personalno-zawodowym, licencjonowany trener biznesu w obszarach: automotywacja, efektywność osobista, współpraca w zespole. Podczas swoich warsztatów pomaga zbudować silną, proaktywną, nastawioną na efektywne działanie postawę opartą na trwałych wewnętrznych przekonaniach i zasadach.
Wykładowca Wyższej Szkoły Pedagogiki i Administracji w Poznaniu. Ekspert z zakresu treningu i zdrowego odżywiania w ramach ogólnoeuropejskiej kampanii promującej zdrowy styl życia ”NowWeMove” („Tydzień Rychu”), organizowanej przez International Sport and Culture Association (ISCA) i Fundację v4sport. Twórca autorskich programów dydaktycznych.
Twórca pierwszej szkoły brazylijskiego ju-jitsu w Polsce. Promotor sław polskiego MMA, trener i mentor wielu mistrzów sztuk walki. Najlepsze wzorce treningu sportowego oraz filozofii sztuk walki adoptuje z powodzeniem na gruncie biznesowym. Od 2003 roku komentator sportowy i ekspert studia pracujący dla Canal+ i TV Polsat. Członek zespołu redakcyjnego periodyku o sztukach walki „Vademecum Vale Todo” oraz redaktor naczelny kwartalnika „Budokan”.
Absolwentka zarządzania biznesem oraz nowoczesnych technik zarządzania firmą i kształtowania relacji z klientami. Wykładowca i promotor akademicki. Nauczyciel trenerów i coachów
wewnętrznych w firmach. Jest doświadczonym menedżerem w zakresie zarządzania i sprzedaży. Zna codzienne trudności w zarządzaniu zespołem i firmą. Wspieram liderów, którzy czują się przeciążeni pracą i chcą odnaleźć skuteczny styl zarządzania, by wspólnie z zespołem osiągać zamierzone rezultaty, odnaleźć entuzjazm i przyjemność z pracy.
Co ją wyróżnia?
- empatia i jednoczesne widzenie różnych perspektyw
- zaangażowanie do pracy z ludźmi
- wiedza psychologiczna i biznesowa
- „radar” do wyczuwania mocnych stron w ludziach
Co wnosi do klienta?
- celowość działań i nastawienie na rozwiązania
- wiedzę jak rozwijać kompetencje menedżerskie
- znajomość funkcjonowania zespołów i systemów
- zdrowe myślenie na temat siebie i otoczenia
• Zarządzania poprzez angażowanie potencjału pracowników: coachingowy styl zarządzania, budowanie zespołu, zarządzanie różnorodnością w zespole, kształtowanie kultury organizacyjnej i wartości oraz dbałości o wynik firmy.
• Coachingu zespołowego jako wsparcia i pomocy dla zespołu w zakresie: efektywnej komunikacji, pozytywnego nastawienia, tworzenia unikatowych standardów obsługi klienta i osiągania zamierzonych wyników sprzedażowych.
• Executive coachingu oraz coachingu menedżerskiego z wykorzystaniem własnych programów wzmacniających efektywność liderów i skutecznego stylu przywództwa.
• Zaawansowanych techniki sprzedaży i negocjacji, kształtowania unikatowego standardu obsługi klienta i budowania wizerunku firmy.
• Praktycznego wykorzystywania narzędzi diagnostycznych: iP 121/ Career Coach, FRIS ® Style myślenia i Działania, TCI – Team Coaching International oraz wiedzy z zakresu psychologii biznesu w celu pełnego wykorzystania zasobów lidera i zespołu.
Wykształcenie:
MGR SPECJALIZACJI ZARZĄDZANIE BIZNESEM
• Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, kierunek Zarządzanie i Marketing (2001)
STUDIA PODYPLOMOWE
• Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, kierunek Rachunkowość Zarządcza (2005)
• Agencja Rozwoju Gospodarczego z Poznania, Studium Menedżerskie dla Kadry Kierowniczej, Nowoczesne Techniki i Metody Zarządzania Przedsiębiorstwem (2004)
• Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarzadzania i Ekonomiki Usług, kierunek Zarzadzanie Relacjami z Klientem (2003)
Zainteresowania:
• Kultura i obyczaje w różnych krajach, świadomy rozwój potencjału osobistego i zawodowego, zachowania lidera oraz zespołowe, zarządzanie energią między pracą zawodową a życiem prywatnym.
Doświadczony menedżer, zarządzający takimi markami jak Michelin, Nurofen, Vanish, Air Wick, Strepsils. Certyfikowany Trener Biznesu, a także Coach ACC ICF i GroupCoach. Specjalista w zakresie
rozwoju osobistego i przywódczego.
BIZNES I ZARZĄDZANIE
Przez 15 at była menedżerem m.in. w Masterfoods, Michelin i Reckitt Benckiser.
Wspierała w procesach marketingowych i zarządzania markami firmy motoryzacyjne, farmaceutyczne i FMCG. Pełni także rolę doradcy strategicznego, między innymi, w sektorze publicznym. Zarządza zaawansowanymi projektami z zakresu pozycjonowania produktów przedsiębiorstw, tworzenia koncepcji i realizacji wizerunkowych kampanii reklamowych.
PROWADZENIE SZKOLEŃ
Pierwsze szkolenie przeprowadziła 20 lat temu, z negocjacji. Ma na swoim koncie ponad 1500 godzin szkoleniowych dla biznesu i sektora publicznego. Stosuje coaching grupowy, czyli metodę zmiany zachowań, postaw a także osiągania wyznaczonych indywidualnych celów, w oparciu o indywidualną pracę każdego uczestnika grupy w procesie coachingu.
COACHING
Przeprowadziła ponad 450 godzin aktywnego coachingu podczas sesji indywidualnych i grupowych. Specjalizuje się w tematyce przywództwa, komunikacji i zarządzania. Prowadzi coaching grupowy zgodnie ze standardami ICF. Unikalność jej procesu coachingowego polega na połączeniu pragmatycznego podejścia skupionego na rezultatach i zmianie postaw przy zachowaniu równowagi między życiem prywatnym a zawodowym.
Wykształcenie: Wyższa Szkoła Pedagogiki Specjalnej w Warszawie; Certyfikat Mediatora Pojednawczego; Certyfikat ukończenia kursu Development of National Adult Training.
System wydany przez International Labour Organization - International Training Center w Turynie; Certyfikat ukończenia studium "Podstawy zarządzania dla Kierowników" w Krajowej Szkole Administracji Publicznej; Certyfikat Noble Manhattan - Coaching Training.
Specjalizuje się w obszarach związanych z rozwojem kompetencji menedżerskich, kompetencji komunikacyjnych, prowadzeniu assementów oraz wdrażaniu modeli kompetencyjnych dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Projektował też i wdrażał indywidualne programy rozwojowe dla kadry kierowniczej. Jego atutem jest wiedza i doskonałe rozumienie funkcjonowania korporacji oraz zachodzących w nich procesów komunikacyjnych. Pierwsze warsztaty szkoleniowe prowadził w 1994 roku. Od tego czasu nieustannie rozwija swoje umiejętności w pracy szkoleniowej i konsultingowej z kadrą kierowniczą wysokiego szczebla.
Pracując w takich firmach, jak: Telewizja Polska, Asseco Poland, Nestle, Tele 5, Macrosoft zaprojektował oraz wdrożył m.in. programy rozwojowe: Akademię Menedżera, Coaching Development Programme, Individual Development Programme. Jako Dyrektor Personalny przeprowadził wiele warsztatów coachingowych oraz facylitacji z menedżerami wszystkich szczebli zarządzania. Posiada doświadczenie w pracy z administracją państwową, był zatrudniony w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej jako specjalista ds. szkoleń. Prowadził szkolenia m.in. dla: Asseco, Telekomunikacja Polska SA, Fine Cast TV, Nestle, Benefit Systems, Samsung, Schindler Polska, Post Data, OPTeam, Macrosoft i in.
Jestem trenerem z ponad 8 letnim doświadczeniem zawodowym. Szkolę zespoły managerskie, podnoszę ich kompetencje i wspieram w efektywnej komunikacji.
Specjalizuję się w projektowaniu programów rozwojowych oraz warsztatów z zakresu wdrażania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach. Prowadzę długofalowe projekty w tematyce budowania efektywnych zespołów, tworzę i wdrażam standardy obsługi klienta oraz standardy sprzedażowe dla wielu branż rynkowych. Uczę prospectingu, sztuki autoprezentacji i negocjacji. Umiejętnie motywuję przedsiębiorców do budowania szeroko rozumianej przewagi konkurencyjnej w oparciu o etykietę biznesową.
WYKSZTAŁCENIE I SAMODOSKONALENIE
Jestem certyfikowanych coachem International Coach Federation oraz trenerem biznesu i rozwoju osobistego.
Wykształcenie zawodowe zdobyłam min. w następujących placówkach edukacyjnych:
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach Zarządzanie , Coaching for Life and Business
Orinoko Opole ,Szkoła Trenerów Biznesu
Uniwersytet Szczeciński Politologia, Socjologia Zachowań Ludzkich
Collegium Da Vinci w Poznaniu Manager Sprzedaży
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Posiadam wiedzę teoretyczną oraz dużą praktykę z zakresu zarządzania zmianą w organizacji, rozwiązywania konfliktów i szeroko pojętego obszaru rozwoju osobistego. Jako coach wnikliwie obserwuję i analizuję zachowania ludzi aby jako trener uczyć kreatywności i samodzielności.
Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu komunikacji międzyludzkiej, efektywności zawodowej oraz budowania szeroko pojętej kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach. Uczę biegłej analizy potrzeb zakupowych, zarządzania przez cele, prospectingu a także atrakcyjnej prezentacji produktów w sprzedaży. Szkolę z motywacji jak również ze sposobów radzenia sobie z codziennym stresem w życiu osobistym i zawodowym.
praktyk sprzedaży i zarządzania z dwudziestopięcioletnim doświadczeniem biznesowym (od 1991) i dwudziestoletnim doświadczeniem trenerskim (od 1996). Wykształcenie: Politechnika Warszawska,
Polska Akademia Nauk Studia doktoranckie, Instytut Podstawowych Problemów Technik, Schenk Institute; kurs trenerski prowadzony przez Georga Scenka, Tack Training International w Wielkiej Brytanii; „Jak przygotować i prowadzić szkolenia z negocjacji i technik sprzedaży”; Szkolenie „Negocjacje handlowe jako gra” w firmie Kontrakt.
Jego celem jest tworzenie wartości dla Klientów poprzez rozwój kompetencji ich pracowników. Jest praktykiem sprzedaży, obsługi Klienta, negocjacji i zarządzania. Zarządzał zespołem handlowców podczas procesu zmian organizacji sprzedaży w CPC Amino – później Best Foods. Ekspert w zakresie prowadzenia prezentacji biznesowych i twardych negocjacji handlowych, w tym z zachodnimi sieciami handlowymi. Specjalizuje się w szkoleniach o tematyce: Negocjacje, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, techniki sprzedaży i obsługi Klienta, umiejętności kierownicze i osobiste, prezentacje biznesowe, komunikacja interpersonalna, warsztaty trenerskie – dla branż takich tak: FMCG, handel, energetyka, finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacyjna, IT, farmaceutyczna, kurierska, wydawnicza, reklamowa, maszynowa i produkcja. Liczba przeprowadzonych dni szkoleniowych ogółem: ponad 1700.
Przykładowe zrealizowane projekty (konsulting, szkolenia): EGMONT – diagnoza działań operacyjnych zespołu sprzedaży (działania w systemie Zarządzania przez cele) oraz projekt coachingowi; DHL EXPRESS – SERVISCO, udział w zespole projektowym podczas wprowadzania na polski rynek nowego produktu: budowanie strategii migracji klientów do nowego produktu oraz renegocjacji jego wyższych cen przy łączeniu firm, PKP PLK – Zarządzanie przez cele – Dyrektorzy i Kierownicy, TAURON – cykl warsztatów negocjacyjnych dla inżynierów, PKN ORLEN - Negocjacje zakupowe dla Działów Zakupów, International Tobacco Machinery Poland Sp. z o.o. (firma produkcyjna) – cykl szkoleń z technik sprzedaży, komunikacji i współpracy z Klientem zagranicznym, RECKITT BENCKISER POLAND S.A (firma produkcyjna) – cykl szkoleń sprzedażowych i negocjacyjnych; zarządzanie wiekiem i mentoring dla szefów produkcji, POLKOMTEL S.A. (operator telefonii cyfrowej PLUS) – cykl warsztatów menedżerskich dla menedżerów średniego szczebla, COCA-COLA BEVERAGES POLSKA SP. Z O.O. (producent i dystrybutor Coca-Coli) – dwuletni cykl warsztatów menedżerskich dla Dyrektorów Regionalnych Sprzedaży, DHL EXPRESS – szkolenia i doradztwo dla kadry menedżerskiej Działu Sprzedaży w czasie łączenia firm Servisco i DHL; cykl szkoleń sprzedażowych i negocjacyjnych oraz warsztaty renegocjacji wyższych cen nowych umów, ZENITHOPTIMEDIA i PUBLICIS (branża reklamowa) – szkolenia dla kadry menedżerskiej z zarządzania zespołem oraz z technik negocjacji. Jest autorem artykułów poświęconych sprzedaży, obsłudze Klienta, negocjacjom i zarządzaniu zespołami handlowymi w pismach IMPACT oraz PERSONEL, a w latach 2009-2010 publikował regularnie w Miesięczniku Ubezpieczeniowym.
Z zamiłowania filozof, z zainteresowania psycholog. Handlowiec i menedżer sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem. Wykształcenie: Studia na wydziale psychologii UW. Od 2006 roku pracuje
jako zawodowy trener i coach. Ma na swoim koncie ponad 600 szkoleń przeprowadzonych dla klientów z różnorodnych firm i branż. Jest specjalistą w zakresie rozwoju kompetencji w sprzedaży, sprzedaży telefonicznej oraz prowadzeniu zespołów sprzedaży, komunikacji i prezentacji, efektywności osobistej. Praktyk wielu metod sprzedażowych (B2B, B2C) w sprzedaży produktów i usług. Prowadzi coaching dla osób zarządzających zespołami sprzedażowymi w tych obszarach. Zarządzał nawet kilkusetosobowymi zespołami sprzedaży, kierował pracą i rozwijał zarówno podległych pracowników, jak i menedżerów.
Należał do zespołów negocjacyjnych, współrealizował projekty związane z wdrażaniem zmian w obszarze obsługi klientów i sprzedaży telefonicznej, brał udział w kilkuset rekrutacjach na wszystkich etapach – od selekcji życiorysów, przez prowadzenie rozmów, aż po assessment center – od stanowisk dyrektorskich, przez stanowiska kierownicze, sprzedaż, sprzedaż telefoniczną, telemarketerów, reklamacje i obsługę klienta. W firmach dla których pracował poprowadził szkolenia wewnętrzne, na których przeszkolił około 500 osób: kierowników sprzedaży, handlowców, działy obsługi klientów, telemarketerów i tele-sprzedawców. Kilka wypromowanych przez niego osób zajmuje obecnie wysokie stanowiska menedżerskie w pierwszej 50 Polskich firm.
Prowadził szkolenia m.in. dla: Lafarge, Johson & Johnson, Akzo Nobel, Piotr i Paweł, PKN Orlen, Pepsico.
Trener, specjalista ds. zarządzania wiedzą i HR, andragog, z 8 letnim doświadczeniem w sprzedaży B2B w międzynarodowych firmach oraz 3-letnim w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem sprzedaży
i kilkuosobową firmą z branży rekrutacyjnej. Buduje skuteczne relacje, doradza, przygotowuje programy szkoleniowe, rozwiązania hr-owe w odpowiedzi na oczekiwania i potrzeby klienta. Prowadzi szkolenia, projekty doradcze, przygotowuje i koordynuje projekty rozwojowe dla pracowników na różnych szczeblach w organizacji.
Tematyka prowadzonych szkoleń: Radzenie sobie ze stresem z elementami Mindfullnes, Zarzadzanie sobą w czasie, Prowadzenie trudnych rozmów, Asertywność, Techniki sprzedaży, Jak być doradcą sprzedaży w Twojej branży, Obsługa klienta, Komunikacja interpersonalna, Motywowanie pracowników, Zarządzanie zespołem, Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadziła szkolenia dla: firm z branży dystrybucyjnej, usług edukacyjnych, medycznych, finansowych, IT, call center, a także uczelni i organizacji pożytku publicznego.
Uczestnikami szkoleń byli: handlowcy, konsultanci, księgowi, menedżerowie, specjaliści, właściciele małych firm, lekarze, studenci.
Inne doświadczenia zawodowe:
XI.2016- obecnie trener, specjalista ds. zarządzania wiedzą w instytucji finansowej
V.2007- trener, współpraca z różnymi firmami
II.2016-V.2016 Business Development Manager w Pracownia Gier Szkoleniowych
III.2007 – II.2016 Business Development Manager w międzynarodowych firmach doradczo-szkoleniowych: FCPL Sp. z o.o. (FranklinCovey Poland), DOOR Group S.A.
2016, Kurs Mindfulness
2014, Akademia Leona Koźmińskiego, Studia Podyplomowe - Zarządzanie sprzedażą
2010, Szkoła Trenerów Biznesu Intra , trening interpersonalny, trening asertywności
2007, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Studia Podyplomowe - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
2006, Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny - specjalizacja andragogiczna (edukacja dorosłych).
Mówca, facylitator i trener od 1994 roku. Od 24 lat związany z różnymi obszarami życia biznesowego. Menedżer, trener, przedsiębiorca, twórca programów szkoleniowych. Uczestniczył w projekcie
tworzenia i organizowania pierwszego w Polsce nowoczesnego centrum handlowego Bogusz Center w Warszawie. Pracował jako Country Sales Manager w kanadyjskim wydawnictwie Tormont, gdzie współtworzył sieć nowych kanałów dystrybucji kategorii premium. Był interim menedżerem Inter-Dec College w Montrealu. Od 1994 roku związany z branżą szkoleń biznesowych. Zarządzał wysokobudżetowymi projektami szkoleniowym dla firm z branż energetycznej, przemysłowej, IT i sektora finansowego. Jest autorem szkoleń z zakresu budowania zaangażowania i motywacji pracowników, zarządzania różnorodnością w organizacji, zarządzania wiekiem, tworzenia kultury współodpowiedzialności, wprowadzania zmian oraz przywództwa opartego o koncept Positive Organisational Scholarship.
W swoich programach wykorzystuje metody i narzędzia menedżerskie i motywacyjne takie jak metoda Crash Meeting, Manifest Menedżera na Ciężkie Czasy, Detoks Motywacyjny i inne.
Na wielopoziomowe doświadczenie zawodowe Ani składa się: praca z ludźmi w charakterze trenera, coacha, managera. Posiada teoretyczną i praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania, sprzedaży,
komunikacji międzyludzkiej, powstawania i rozwiązywania konfliktów a także praktyczne umiejętności jej zastosowania w obszarze budowania zespołu, obsługi klienta i rozwiązywania trudnych sytuacji w kontakcie z klientami. Ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w firmach takich jak Uvex, Medela, Johnson & Johnson na stanowiskach z obszaru Zarządzania i Sprzedaży. Od 2010 roku związana z rynkiem rozwoju i szkoleń.
Atuty Ani to praktyka w skutecznej komunikacji, zarządzaniu sprzedażą i ludźmi, wprowadzanie nowych produktów na rynek polski oraz zarządzanie jego prezentacją i rozwojem skąd czerpała pokłady wiedzy związanej z tą tematyką.
SPECJALIZACJE TRENERSKIE
Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu psychologii zarządzania zespołem dla kadry zarządzającej, analizy potrzeb klienta, standardów efektywnej sprzedaży, sztuki prezentacji, budowania relacji, motywacji oraz komunikacji – czyli szeroko pojęty rozwój kompetencji miękkich. Różnorodność branż w których zdobywałam doświadczenie pozwala mi na elastyczne podejście do prowadzonych zajęć i szybkie znalezienie wspólnego języka z uczestnikami.
W pracy trenera i coacha wykorzystuje wiedzę menadżerką i sprzedażową do rozwiązywania praktycznych sytuacji zawodowych oraz życiowych. Cechuje ją przede wszystkim konsekwencja, kreatywność, spontaniczność. Posiada bardzo dobrze rozwiniętą umiejętność obserwacji i analizy ludzkich zachowań. Jest twórcą procesów rozwojowych osadzonych w podejściu coachingowym, wzbogacanym indywidualnym wsparciem mentorskim i treningowym. Wdraża procesy szkoleniowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.
Z wiedzy i doświadczenia Ani skorzystali m.in.:
Johnson & Johnson, Super-Pharm, DB Cargo S.A., Alstom Group, Arcelor Mittal, Janssen-Cilag Polska Sp.z o.o, Szpital prywatny Pro-Familia, Szpital prywatny Klinika 2000, Vision Express, Fielmann, Osram Polska, Medela Polska, Tesco, Smyk, Jaan Automotive Glass, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo pracy, Urzędy Miasta i Gminy.
„Uczestnicy moich szkoleń podkreślają umiejętność przekazywania aktualnej wiedzy w oparciu o konkretne przykłady oraz własne doświadczenie. Stawiam na praktykę i kształtowanie konkretnych umiejętności wychodząc z założenia, że sama wiedza nie wystarczy do osiągnięcia założonego celu. Z tego wynika forma prowadzonych przeze mnie szkoleń, która pozwala uczestnikom nabyć i wyćwiczyć pożądane zachowania między innymi poprzez pracę z kamerą.
Prywatnie uwielbiam sporty motorowe, rajdy samochodowe i motocross. Prowadzę aktywny styl życia jako mama 2 synów. Interesują mnie zagadnienia związane z gotowaniem i urządzaniem wnętrz.”
od kilkunastu lat realizujący projekty związane z restrukturyzacją i obniżką kosztów operacyjnych dla firm na terenie całego kraju. Wykształcenie: Uniwersytet Wrocławski,
specjalizacja: administracja publiczna, Dyplom Szkoły Trenerów Zarządzania MATRIK, uzyskany w ramach projektu "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - ścieżki specjalizacji trenerów”. Posiada Międzynarodowy certyfikat TenStep Project Management(TSPM), w pełni zgodny ze standardem metodologicznym Project Management Body of Knowledge Guide (PMBoK®), ogłoszonym przez Project Management Institute (PMI) oraz Certyfikat Prince2 Foundation.
Ekspert w wielu obszarach: sprzedaży, zaopatrzeniu, logistyce, produkcji, windykacji należności, służbach utrzymania ruchu. Świadczy usługi doradcze obejmujące m.in. zarządzanie przez cele, budowanie oraz wdrożenie nowych systemów zarządzania we wszystkich obszarach funkcjonalnych firmy, realizację działań podnoszących skuteczność i wydajność organizacji oraz procesy zmian i kształtowania pożądanych postaw pracowników.
Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania projektami dla kadry menedżerskiej wszystkich szczebli z tematów: zarządzanie projektami: porównanie metodyk – m.in. PMBoK, Prince2, Agile, Scrum;, skuteczne zarządzanie projektami – przegląd metodyk zarządczych (PMBoK, Prince2, TenStep, IPMA); zarządzanie projektami wg Standardu PMI. Na podstawie A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBoK® Guide), V edycja; planowanie prac projektowych – opracowanie Karty Projektu i harmonogramu projektu; wykorzystanie MS Project na potrzeby zarządzania projektami. Szkoli warsztatowo także z umiejętności komunikacji w zespole projektowym; zarządzanie zespołem projektowym. „twarde” i „miękkie” elementy zarządzania; zarządzania zmianą; zarządzanie ryzykiem w projekcie;
Świadczył usługi szkoleniowo-konsultingowe m.in. dla firm: KGHM Polska Miedź S.A., Gaz-System S.A., Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A., Polskie LNG S.A., Poczta Polska S.A., IBM, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Przewozy Regionalne sp. z o.o., Zakłady Farmaceutyczne Polfa-Łódź S.A., Zakłady Przemysłu Dziewiarskiego Wola sp. z o.o.
z zakresu rozwoju umiejętności pracowników i menedżerów, doskonalenia organizacji, podnoszenia jakości kierowania i zarządzania. Od 2006 roku opiekun i mentor przyszłych trenerów
umiejętności osobistych i zawodowych. Wykształcenie: Uniwersytet Warszawski, wydział psychologii (specjalizacja: psychologia organizacji i pracy).
Współtwórczyni autorskiego e-systemu badania kompetencji pracowniczych i organizacyjnych metodą 360 stopni oraz szkoleń e-learningowych z zakresu windykacji, telemarketingu, negocjacji handlowych. Konsultantka ds. wdrażania i realizacji polityk personalnych (selekcja, oceny pracownicze, kultura organizacyjna, kodeksy etyczne, narzędzia wspierające ISO 9001:2000, standardy pracy). Od 2004 roku związana jest z projektami dofinansowanymi z funduszy UE (diagnoza potrzeb do wniosków, szkolenia, ewaluacja projektów). W latach 2007-2008 autorka licznych artykułów w Dzienniku - Gazecie prawnej (w dodatku Forum HR). Od 2009 stale współpracuje z Centrum Prasowym SWPS (wystąpienia w radio i TV, wypowiedzi eksperckie, w tym dla: PAP, Forbes, pracuj.pl, Sens, Personel Plus). W 2011 otrzymała wyróżnienie Rektora SWPS za szczególny wkład w promowanie Uczelni w mediach i współpracę z Centrum Prasowym SWPS
Prowadziła szkolenia m.in. dla firm: BMW Polska, Bosch Service, Indykpol S.A., Lexus Polska, Sita Polska, Nordea Bank, Caterpillar Financial Service, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, P.P. "Porty Lotnicze", Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Urząd Miasta st. Warszawa, Public PR, Dalkia Polska, Junkers Polska, Baxter Polska, EuroBank, Pekao Leasing.
Szeroka wiedza o mechanizmach wsparcia energetyki odnawialnej i kogeneracji, funkcjonowania rynku energii w Polsce i w Europie. Zarządzanie zespołem, umiejętności
i doświadczenie negocjacyjne, kreowanie i realizacja celów. Komunikatywność, doświadczenie w zarządzaniu projektami zwłaszcza z obszaru efektywnościowego. Prowadzenie szkoleń, prezentacji, wykładów z zakresu zarządzania i mechanizmów rynkowych, negocjacji handlowych, kierowania zespołami projektowymi, inicjowania i wdrażania projektów.
Zakres tematyczny prowadzonych szkoleń:
- Negocjacje handlowe,
- Project Management,
- Smart Grid,
- Zarządzanie kontaktami z kontrahentami,
- Zarządzanie konfliktem,
- Zarządzanie zmianą,
- Zarządzanie zespołem projektowym,
- Metody optymalizacji w zarządzaniu.
Wykształcenie:
Wyższe techniczne, mgr inż. elektryk, Politechnika Szczecińska, Wydział Elektryczny,
Przynależności i funkcje:
1. Arbiter Sądu Arbitrażowego ds. Energetyki przy Izbie Energetyki Przemysłowej i Odbiorców Energii,
2. Ekspert ds. elektroenergetyki w Zespole Ekspertów przy Izbie Energetyki Przemysłowej i Odbiorców Energii.
3. Ekspert-doradca w Zespole Doradców przy Zakładzie Usług Technicznych NOT.
4. Lider zespołów projektowych opracowujących opisy standardów kompetencji zawodowych w projekcie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej B2.2. Rozwijanie zbioru krajowych standardów kompetencji zawodowych wymaganych przez pracodawców, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wykształcenie: Psychologia Zarządzania Uniwersytet Wrocławski; Bankowość i Finanse Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu; Studium Przygotowania Pedagogicznego Uniwersytet Wrocławski;
Filologia Germańska Uniwersytet Wrocławski i Universitat Bochum.
Przez 4 lata zarządzała projektem rekrutacji i rozwoju trenerów wewnętrznych w Banku Zachodnim WBK oraz zarządzała projektami szkoleniowymi dla pracowników i menedżerów wszystkich szczebli. Zajmowała się rekrutacją trenerów wewnętrznych, przeprowadzaniem szkoleń dla trenerów z podstawowych umiejętności „Train the trainer” oraz szkoleń zaawansowanych „Gry i ćwiczenia interaktywne”, „Zarządzanie czasem trenera”;
Realizowała warsztaty dla trenerów przygotowujące ich do prowadzenia szkoleń dla pracowników: „Techniki sprzedaży kart kredytowych”, „Warsztat doradcy Klienta”, „Sprzedaż usług elektronicznych”, „Profesjonalna obsługa Klienta”; odbywała superwizje dla trenerów projektów strategicznych.
Posiada doświadczenie z obszarów: finansowych, usługowych, administracyjnych i produkcyjnych realizuje cykle szkoleń i superwizji z obszaru komunikacji, asertywności, obsługi klienta, umiejętności menedżerskich oraz projekty adresowane do trenerów produktowych, sprzedażowych, itp. Przygotowywała trenerów wewnętrznych firm do prowadzenia instruktaży oraz warsztatów, a menedżerów do prowadzenia prezentacji i szkoleń on-the-job. Prowadzi także projekty doradcze Development Centre i Assessment Centre na stanowiska menedżerskie.
Szkoliła m.in. pracowników firm: Agencja Rynku Rolnego, ING Bank Śląski, Krajowy Rejestr Długów, Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Opolu, Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Nokia Siemens, Urząd Lotnictwa Cywilnego, Urząd Miejski we Wrocławiu.
jest doświadczonym trenerem i coachem. Od 2004 r. Realizuje programy relokacji, różnorodności, komunikacji i zarządzania międzykulturowego. Posiada szerokie doświadczenie w coachingu najwyższej
kadry kierowniczej podczas ich międzynarodowych zadań. Radosław ma rozległe międzynarodowe doświadczenie w pracy i życiu w wielu krajach europejskich oraz w USA. Częścią jego pracy był coaching dla menedżerów zachodnich, którzy rozpoczęli przenoszenie do Polski i krajów Europy Wschodniej. Opracowuje programy szkoleniowe dotyczące świadomości kulturowej, budowania wielokulturowości, przywództwa i rozwiązywania konfliktów w zespołach wielokulturowych. Radosław jest zapalonym moderatorem, moderatorem i prelegentem. Miał okazję współpracować z CEO różnych firm. Wspierał wielu menedżerów w ich kontaktach z mieszkańcami Europy Wschodniej.
Języki: polski, holenderski, angielski, niemiecki, rosyjski i francuski
Kwalifikacje akademickie: magisterium języka i kultury języka niderlandzkiego na uniwersytetach w Polsce (Wrocław) i Holandii (Utrecht i Tilburg - dodatkowe kursy).
Istotne doświadczenie:
Zorganizowane sesje w Polsce, Holandii, Belgii, Niemczech, Danii, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Serbii, Francji, Szwajcarii, Litwie, Białorusi, Ukrainie i Rosji o tematyce: -Seminaria dla międzynarodowych zespołów projektowych (zarządzanie i przywództwo). -Międzynarodowe spotkania integracyjne i strategiczne, także dla wirtualnych zespołów na całym świecie. Łącząc własną pasję z niemal post-sowieckimi kulturami i pracą, wygłosił kilka sesji na Ukrainie, w Rosji i na Białorusi. Głównie w Moskwie, Mińsku i Kijowie. Pracował wiele razy z rosyjskimi i ukraińskimi emigrantami przeprowadzającymi się do Polski. Radek wspierał kilka programów akademickich dla międzynarodowych wymian studentów z Europy Wschodniej (głównie z Białorusi i Ukrainy) Wsparł zespół UEFA w organizacji imprezy EURO 2012. Sesje na temat kultury polsko-ukraińskiej w Warszawie.
certyfikowany trener posiadający międzynarodowy certyfikat Cert IBET. Posiada 17 lat doświadczenia, przeprowadził do tej pory ponad 25 000 godzin szkoleniowych.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z różnic międzykulturowych, warsztatów z cyklu International Communication Training oraz szkoleń Business English ze szczególnym naciskiem na rozwój umiejętności komunikacyjnych. Prowadzi zajęcia wśród kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla zarówno jako szkolenia indywidualne jak i grupowe.
Obok kwalifikacji szkoleniowych, posiada również kompetencje oraz doświadczenie kierownicze, które zdobył podczas zakładania, rozwijania i zarządzania wieloma przedsięwzięciami biznesowymi.
Przez 13 lat był współwłaścicielem agencji interaktywnej Quadromedia, gdzie był odpowiedzialny za prowadzenie firmy, sprzedaż, relacje z klientami oraz zarządzanie projektami.
W swojej pracy zawodowej, pracował w międzynarodowych zespołach gdzie współpracował z partnerami biznesowymi z Europy, Ameryki i Azji.
Od 1996 roku posiada licencję pilota wycieczek zagranicznych.
Wykształcenie, uzyskane certyfikaty, kursy:
• ICF ACTP Akredytowany program The Cornerstone Coaching - Filary Coachingu. Przygotowanie do międzynarodowej akredytacji na poziomie ACC (Associated Certified Coach)
• University of California, Irvine, Intercultural Communication and Conflict Resolution
• Trinity College London, Cert IBET - Certificate in International Business English Training
• University of Toronto, Canada, Introduction To Psychology
• Toastmasters International - drugie miesjsce w półfinale Polski w mowach humorystycznych w języku angielskim
• LCCI SEFIC level 4 (London Chamber of Commerce and Industry, Spoken English For Industry and Commerce)
• Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - Wydział Zarządzania
• Program Różnic Międzykulturowych AISE, Maine, USA
ekspert w zakresie europejskiego prawa pracy i prawa socjalnego, a także internacjonalizacji przedsiębiorstw. Doktor nauk prawnych (UAM Poznań), absolwent oraz słuchacz uczelni wyższych w Polsce,
Niemczech (Europa-Universität Viadrina), Hiszpanii (Escuela de Organizacion Industrial), Kolumbii (Pontificia Universidad Javeriana w Santiago de Cali) oraz Indiach (Lovely Professional University). Przez wiele lat łączył rozwój naukowy z budowaniem własnego biznesu w Polsce oraz w innych krajach UE. Zarządza oraz współzarządza siecią agencji zatrudnienia na terytorium Polski, Rumunii, Bułgarii, Słowacji oraz Węgier. Jest autorem licznych publikacji oraz doświadczonym prelegentem. Posiada bardzo dobrą znajomość 6 języków obcych (angielski, niemiecki, hiszpański, włoski, portugalski, francuski [dobry]). Odwiedził już ponad 50 krajów, mieszkał i pracował w Niemczech, Hiszpanii oraz Indiach.
Od ponad 20 lat zajmuje się zarządzaniem zasobami ludzkimi w polskich i międzynarodowych organizacjach. Zdobyła kwalifikacje w prowadzeniu strategicznych projektów HR, rozwijaniu
kompetencji menedżerskich i sprzedażowych. Ekspert w zakresie HR Business Partnerstwa oraz profilaktyki mobbingu. Praktyka trenerska, mentorska i coachingowa. Doświadczenia zdobyte w branżach: farmaceutycznej, FMCG, mediowej (outdoor), finansowej (bankowość).
PROFIL ZAWODOWY
• Doświadczony menedżer HR
• Ekspert w zarzadzaniu efektywnością i rozwojem ludzi i organizacji
• Praktyk przeciwdziałania mobbingowi, trener/ wykładowca profilaktyki antymobbingowej
• Wdrażanie modelu HR business partneringu i zarządzanie zespołem HRBP
• Trener: szkolenia dla menedżerów oraz handlowców
• Doświadczony rekruter
• Mentor, coach
• Certyfikowany Konsultant Psytech (profesjonalnego narzędzia diagnozującego potencjał pracowników)
• Asesor AC/DC
WYKSZTAŁCENIE
• Akademia Coachingu, wg metodyki i programu CTI i CoachWise™, akredytowana przez International Coaching Federation - 2007 – 2010
• MBA - studia podyplomowe w zakresie zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania / Open University w Warszawie, dyplom MBA - 1998 – 2000
• Studia Farmaceutyczne na Akademii Medycznej w Gdańsku, dyplom magistra farmacji ze specjalizacją analityki klinicznej - 1984 - 1990
KLUCZOWE KOMPETENCJE DORADCZE
• Strategia zarządzania zasobami ludzkimi
• Rekrutacja i selekcja pracowników
• Diagnoza kompetencji pracowniczych
• Wdrażanie i rozwój kompetencji pracowników, menedżerskich, przywódczych
• Budowanie ścieżek rozwoju
• Szkolenia, warsztaty dla kadry menedżerskiej i pracowników
• Mentoring, Coaching menedżerski i pracowniczy
• Badanie i zmiana kultury organizacyjnej
• Assessment i Development Center
DOŚWIADCZENIA ZAWODOWE
• Konsultant HR, Mentor, Coach, Interim HR Manager
• Dyrektor Biura Partnerów Biznesowych ds. personalnych Sieci, PKO Bank Polski 2013 - 2017
• Dyrektor Personalny w firmie Stroer Media 2006 – 2012
• Menedżer Rozwoju Ludzi i Organizacji GlaxoSmithKline 2001 – 2006
• SmithKline Beecham 1991 – 2001
Od ponad 10 lat trener, wykładowca, praktyk i ekspert w polityce personalnej, zarządza kilkuosobowym zespołem HR od 5 lat.
Obszary specjalizacji:
• Radzenie sobie ze stresem,
• Organizacja czasu pracy,
• Błędy w budowaniu efektywnego zespołu,
• Doradztwo zawodowe,
• Rozwój zawodowy,
• Błędy w Komunikacji z Klientem,
• Asertywność,
• Myślenie Kreatywne,
• Wypalenie Zawodowe,
• Jak reagować na uzależnienia,
• Efektywność Zespołów Interdyscyplinarnych,
• Profesjonalizm w Obsłudze Klienta.
• Zarządzanie zespołem produkcyjnym
• HRBP w firmie produkcyjnej
• Rekrutacja i selekcja
• Sesje AC/DC
Swoją drogę zawodową rozpoczęła od pracy w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie w Dziale Wsparcia Dziennego jako Specjalista od najtrudniejszych przypadków karnych dotyczących rodzin, a szczególnie dzieci, w tym samym czasie rozwijała się jako wykładowca i trener, dzieląc się zdobytą wiedzą. Następnie swoją ścieżkę pokierowała w stronę Biznesu w kierunku HR. Aktualnie odpowiada kompleksowo za cały zakres działań hr-owych w kilku firmach produkcyjnych.
Skontaktuj się z nami
lub
zostaw swój numer, a nasz konsultant wkrótce skontaktuje się z Tobą!