Delegowanie i organizacja pracy
Czas trwania:

Celem spotkania jest pogłębienie wiedzy dotyczącej delegowania i organizacji pracy oraz rozwój umiejętności delegowania uprawnień, komunikowania celów, planowania, zarządzania własnym czasem.

Korzyści:
Zdobycie wiedzy nt. istoty i procesu delegowania może pomóc w bardziej efektywnym przydzielaniu zadań pracownikom i dawaniu im samodzielności,
Uporządkowanie wiedzy nt. procesu organizacji pracy może być pomocne zarówno w codziennych, rutynowych działaniach jak i może być wykorzystane przy nowych projektach,
Rozwój wiedzy nt. metod planowania oraz źródeł własnej nieefektywności w zarządzaniu czasem pozwoli na świadomą pracę nad własnymi nawykami i umiejętnościami w zakresie zarządzania czasem.

Program:

  1. Planowanie i organizacja pracy zespołu.
    a.a. Cykl zarządzania: planowanie-organizowanie-monitoring-odbiór i ocena
    a.b. Funkcje (działania):
    Wyznaczanie celu ogólnego i celów szczegółowych,
    Opracowanie przepływu pracy (mapowanie procesu w mikroskali)
    Określenie zadań i zakresów obowiązków dla poszczególnych osób w określonych perspektywach czasowych ( formalne i nieformalne)
    Zabezpieczenie zasobów
    Określenie sposobów komunikacji, monitorowania i kontroli efektów pracy
    Przydzielenie zadań
    Monitoring realizacji
  2. Delegowanie zadań i uprawnień.
    Czym jest delegowanie, różnica pomiędzy delegowaniem a zlecaniem zadania
    Zalety delegowania
    Etapy delegowania
  3. Organizacja pracy własnej i zarządzaniem czasem.
    Własne nawyki i cechy osobowe a sposób wykorzystania czasu, radzenie sobie z „pożeraczami czasu”
    Mit wielozadaniowości – przede wszystkim koncentracja
    Radzenie sobie z natłokiem zadań: ustalanie priorytetów, delegowanie, negocjowanie terminów
    Planowanie na piśmie – metoda ALPEN, zasada 60/40, zasada Pareto

Coachingowy styl przywództwa

Celem szkolenia jest zainspirowanie menedżerów do wykorzystania do zarządzania zespołami doświadczeń płynących min. ze sportu i pracy trenerów sportowych.
Warsztat pokazuje metody i korzyści z coachingowego podejścia do zarządzania, a także ograniczenia tego podejścia.

czytaj dalej

Budowanie zaangażowania zespołu i pracowników – 2 dni

Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy związanej z uwarunkowaniami, które leżą u podstaw zaangażowania pracowników. Jest to także okazja do wymiany doświadczeń oraz osobistej refleksji dotyczącej potrzebnych działań ukierunkowanych na utrzymanie bądź podniesienie poziomu zaangażowania pracowników.

czytaj dalej

Jak pracujemy

Dziękujemy za zaufanie!

 

Uczestników szkoleń

Zadowolonych Klientów

Trenerów i konsultantów

Lat w Polsce