Business presentation skills
Czas trwania: 1 dzień

Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem profesjonalnych prezentacji biznesowych.

Korzyści:
Uzyskanie wskazówek pomocnych do przygotowania prezentacji biznesowych,
Poznanie zasad prowadzenia profesjonalnych prezentacji biznesowych,
Przećwiczenie wystąpień i możliwość uzyskania porad, informacji zwrotnej i wskazówek rozwojowych
Przygotowanie do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w czasie wystąpień.

Korzyści:
Uzyskanie wskazówek pomocnych do przygotowania prezentacji biznesowych,
Poznanie zasad prowadzenia profesjonalnych prezentacji biznesowych,
Przećwiczenie wystąpień i możliwość uzyskania porad, informacji zwrotnej i wskazówek rozwojowych
Przygotowanie do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w czasie wystąpień.

Program:

  1. Przygotowanie prezentacji:
    Przygotowanie treści i struktury prezentacji
    Przygotowanie środków wizualnych ( prezentacji w Power Point, materiałów pomocniczych itp.)
    Przygotowanie wypowiedzi
  2. Struktura prezentacji:
    Potrzeby odbiorcy w zakresie struktury prezentacji ( zapamiętywanie; przyciąganie i utrzymywanie uwagi; motywacja do słuchania, zrozumienie)
    Prezentacyjne „4 P” (pozycja, problem, podejście, propozycja)
    Prezentacyjne „4P” w praktyce – ćwiczenie na praktycznych przykładach Uczestników
  3. Dobór treści prezentacji:
    Dopasowanie treści prezentacji z uwzględnieniem celu prezentacji, czasu trwania, cech osobowych oraz poziomu wiedzy merytorycznej odbiorcy ( analiza konkretnych przykładów uczestników)
    Kryteria podejmowania decyzji odnośnie poziomu ogólności/ szczegółowości prezentowanych danych
  4. Perswazja w prezentacji:
    Metody prezentowania zagadnień wobec osób spoza grona specjalistów w danej dziedzinie (przykłady, pokaz, odniesienia, rekomendacje z uwzględnieniem korzyści istotnych z pkt widzenia odbiorcy itp.)
    Znaczenie techniki prezentacji dla jej odbioru
  5. Technika prowadzenia prezentacji ( zachowanie wymogów utrzymywania logiki, przejrzystości, atrakcyjności wypowiedzi)
  6. Odpowiadanie na możliwe pytania ze strony odbiorców ( burza mózgów – najtrudniejsze pytania)

Jak pracujemy

Dziękujemy za zaufanie!

 

Uczestników szkoleń

Zadowolonych Klientów

Trenerów i konsultantów

Lat w Polsce